Kontakta oss

Här hittar du kontaktuppgifter till vår kundservice, öppettider, information om akut felanmälan, allmänna handlingar, pressfrågor samt adresser till våra kontor.

Kundservice

Vi på kundservice svarar gärna på dina frågor om anslutning, fakturor, avgifter, förbrukning, hämtningsdagar, flyttning, bredbandsutbyggnad med mera.

Frågor om automatisk fakturering för företag och verksamheter som besöker våra returpunkter hänvisas till Svea Bank på telefonnummer 08-735 29 59.

Skicka ett meddelande till kundservice



Kontaktuppgifter
Kontaktuppgifter





Ärendet gäller:
Ärendet gäller:






Om du inte vill använda formuläret kan du skicka ett e-postmeddelande till kundservice@nodra.se.

Telefontider helgfria vardagar

Kontakta oss på telefon under våra telefontider för att få personlig hjälp med ditt ärende.

Kundservice telefontider i sommar, vecka 26–33:

  • Vardagar: 09.00–12.00

Kundservice ordinarie telefontider helgfria vardagar:

  • Måndag, tisdag, torsdag, fredag: 09.00-16.00.
  • Onsdag: 09.00-14.00.
  • Lunchstängt alla dagar 12.00-13.00.

Akut felanmälan dygnet runt

Vid akut vattenläcka, akut avloppsläcka eller akut slamtömning, ring för att göra en akut felanmälan. Vi svarar dygnet runt.

Kontakta en rörentreprenör om det är fel på ledningarna i ditt hus eller på din tomt.

Är du befintlig fiberkund och vill felanmäla ett avbrott eller annat fel med din tv-, internet- eller telefonanslutning, vänligen kontakta din tjänsteleverantör. Din tjänsteleverantör är det bolag som du betalar fakturan till för dina tv-, internet- eller telefontjänster.

Adresser

Nodra AB, organisationsnummer: 556526-9445

Postadress: Box 85, 601 02 Norrköping

Besöksadress: Lindövägen 5B, våning 2.

Vår reception på Lindövägen har öppet måndag till fredag 08.00‑16.00, lunchstängt 11.45‑12.45.

Presskontakt

Om du som arbetar inom press och media vill komma i kontakt med oss ska du främst vända dig till vår presskontakt Tina Vennerholm, telefon 011-15 30 35 eller e-post.


Efter kontorstid, vänd dig till vår felanmälan/kontrollrum, som du når dygnet runt på telefon 011-15 15 50.

Begär ut allmänna handlingar

Om du vill ta del av en allmän handling kontaktar du diariet@nodra.se

Vi är ett kommunalt bolag och lyder därför under offentlighetsprincipen. Offentlighetsprincipen finns inskriven i tryckfrihetsförordningen som är en av Sveriges grundlagar. Offentlighetsprincipen gäller för all offentlig verksamhet i Sverige, det vill säga stat, landsting, kommuner och kommunala bolag. Du som privatperson har därför rätt att begära ut allmänna handlingar från oss.

Offentlighetsprincipen (norrkoping.se) Länk till annan webbplats.

Senast uppdaterad: